sobota, 6 kwietnia 2013

WYRÓŻNIENIE Liebster Blog



Witam


Dzisiaj chciałam się pochwalić moim pierwszym, blogowym wyróżnieniem od http://bzuziolandia.blogspot.com/



 
 Pytania:


1. O czym marzysz? o dwutygodniowych wakacjach w baaardzo ciepłym miejscu
2. Czego nie lubisz? Nie lubię chamstwa
3. Co kochasz? Kocham życie
4. Twoje miejsce na ziemi? Moja Mała Wieś
5.Ulubiony cytat, złota myśl lub powiedzenie?To człowiek człowiekowi najbardziej potrzebny jest do szczęścia.
6.Założyłam bloga bo...? Trzeba mieć odskocznię od stresującej pracy
7.Chciała bym...? Chciałabym być bardziej cierpliwa
8.Latem zrobię...? Latem zrobię kawał dobrej roboty
9.Nie masz czasu na...? Nie mam czasu na głupoty
10.Ulubiona potrawa? Chyba sałatka grecka albo gyros
11.często rozmyślam o...?Mam dużo spraw na głowie, rzadko się tak zagłębiam




Wyróżnione przeze mnie blogi:

kolorowemarzeniaali.blogspot.com
przeplatanekolorami.blogspot.com
homefocuss.blogspot.com
mojepobielenie.blogspot.com
dom-mojaprywatnaoazaspokoju.blogspot.com
reminiscencje-maszka.blogspot.com
retrodom.blogspot.com
nasze4katy.blogspot.com
mojdom-mojaostoja.blogspot.com
papierowekreciolki.blogspot.com
drugamlodosc.blogspot.com


Moje pytania:

1. Zima czy lato?
2. Dzień czy noc?
3. Pies czy kot?
4. Białe czy czarne?
5. W wolnym czasie uwielbiam....
6. Bloguję bo.....
7. Dom czy ogród?
8. Warzywa czy owoce?
9. Espresso czy latte?
10. Srebro czy złoto?
11. Spodnie czy spódnica?



1 komentarz:

  1. Witaj Anko. Miło mi bardzo, ze o mnie pomyślałaś, ale ja już powinnam ustępować miejsca innym, młodszym i ciekawszym blogom:)))
    Dziękuję Ci bardzo.
    Buziaki:)))

    OdpowiedzUsuń