poniedziałek, 1 kwietnia 2013

WIELKANOCNIE

WITAM SERDECZNIE W ŚWIĄTECZNY DZIEŃ


 Tradycyjnie upiekłam zajączka. Tradycja trwa od ubiegłego roku, kiedy to w Lidlu kupiłam silikonową formę

 Obok zajączka zrobiłam gniazdko dla czekoladowych jajeczek

 W wazonie wykonałam kompozycję z malowanych jajek

 A to tak na pamiątkę, widok z okna w Wielkanoc 2013

 Niestety gałęzie brzozy nie zdążyły się rozwinąć. A miało być tak pięknie .....
 Z Świątecznego stołu
 Na You Toube podejrzałam jak wykonać zajączki z serwetek

Jutro dorzucę kilka zdjęć bo niestety pojawiły się małe problemy techniczne
Pozdrawiam serdecznie i życzę udanego końca Świąt




Dopiero dzisiaj udało mi się uzupełnić zdjęcia, które chciałam Wam jeszcze pokazać

Tutaj widać upieczonego przeze mnie mazurka

 
A to rzeżuszka, która mnie nie zawiodła bo urosła akurat na święta. Robiła na stole za zdrową surówkę;-)




Z bananów zrobiłam kaczuszki, chociaż może bardziej podobne do pelikanów...

 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz