poniedziałek, 18 marca 2013

MÓJ DOM - JADALNIA c.d.

Blog o wnętrzach
Ciekawym atrybutem w jadalni o którym wcześniej nie wspomniałam jest żyrandol i dwa kinkiety
Jeśli szukasz podobnego źródła światła :-)) chętnie udzielę informacji u kogo można zakupić takie cudo. Zakupu dokonałam oczywiście na moim ulubionym allegro. Nienawidzę błąkać się po sklepach,a tam w każdym to samo.  W sieci też trzeba spędzić trochę czasu żeby wyszukać coś fajnego, ale mimo to, wolę kupować przez internet.

Żyrandol jest bardzo prosty (taki jaki podobał mi się najbardziej) a w sklepach ciężko dostać podobny. Zwykle jest przy żyrandolach moc błyskotek, kryształków itp. 

Ja osobiście uważam, że wszystko jest ładne jeśli jest odpowiednio zaaranżowane. Ponadto z gustami się nie dyskutuje
.








 Aniołek jeszcze z Bożego Narodzenia :-)

 Krzesła i poduszki i z IKEA
 TULIPANY Z MOJEGO STOŁU

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz